4 трав. 2018 р.

Контрольна робота за І семестр (Інформатика 9 клас)


Варіант І
У завданнях 1 – 4 оберіть одну правильну відповідь (0,5 балів)
1.     Укажіть, прикладом якого інформаційного процесу є перекладання тексту з росій­ської мови українською.
а)     передавання інформаційних даних;
б)    пошук інформаційних даних;
в)     опрацювання інформаційних даних;
г)     збереження інформаційних даних.    
2.     Яке розширення мають виконувані файли?
а)     bmp,.sys
б)    .exe,.txt 

в)     .com,.sys 
г)     .com,.exe
3.     Укажіть дію, яка виконуватиметься при перетягуванні мишкою, якщо вказівник мишки має вигляд
а)     створення ярлика
б)    копіювання
в)     переміщення
г)     видалення
4.     Укажіть, що використовувалося як елементна база для комп'ютерів першого по­коління.
а)     транзистор;
б)    мікросхема;
в)     інтегральна схема;
г)     радіолампа.

У завданнях 5 –8 оберіть кілька (від 2 до 5) правильних варіантів відповіді (1 бал)
5.     Укажіть основні складові комп'ютера.
а)     внутрішня пам'ять;
б)    зовнішня пам'ять;
в)     пристрої введення;
г)     центральний процесор;
д)    пристрої виведення.
6.     Укажіть, які об'єкти можуть бути запаковані в архівований файл.
а)      один файл або декілька файлів
б)      папка, що містить лише файли
в)      папка, що містить файли та вкладені папки
г)    вміст системної папки Кошик (Корзина)
д)      декілька файлів і папок
7.     Укажіть види пам'яті, що належать до внутрішньої.
а)     відеопам'ять;
б)    флеш-пам'ять;
в)     постійна;
г)     напівпостійна;
д)    оперативна.
8.     Як створити папку на вільному місці вікна диску або іншої папки?
а)     з допомогою смуги прокручування;
б)    через контекстне меню - Создать;
в)     меню Файл - Создать;
г)     меню Вид - Создать;
д)    з області Задачи для файлов и папок.

У завданнях 9-10 до кожного варіанта умови, позначеного літерою, оберіть один правильний варіант відповіді, позначений цифрою (1,5 бали)
9.     Поставте у відповідність назвам клавіш їхні призначення.
А) Ctrl, Alt
1) клавіша видалення символа ліворуч від курсора
Б) Enter
2) клавіша видалення символа праворуч від курсора
В) Tab
3) клавіші керування, використовуються для зміни призначення
інших клавіш
Г) Backspace
4) клавіша введення команди
Д) Del
5) клавіша табуляції, призначена для
переміщення текстового курсора на декілька позицій вправо

10. Установіть відповідність між розширенням файлу та програмою, якою цей файл можна відкрити.
А).txt
1) аудіопрогравач
Б).zip
2) графічний редактор
В).bmp
3) текстовий редактор
Г).sys
4) архів
Д).mp3
5) операційна система


Завдання відкритої форми (2 бали)
11. Чим відрізняється оперативна пам'ять від постійної?
12. Чим копіювання файлів відрізняється від переміщення? Вкажіть всі відомі вам способи переміщення файлів.
13. Контрольна робота за І семестр (Інформатика 9 клас)

Варіант ІІ
У завданнях 1 – 4 оберіть одну правильну відповідь (0,5 балів)
1.     Укажіть властивості, які мають повідомлення.
а)     достатність, повнота, цінність, корисність,...;
б)    повнота, корисність, вірогідність, швидкість,...;
в)     ясність, активність, правдивість, повнота,...;
г)     вірогідність, актуальність, зрозумілість, повнота,...
2.     Для чого створюють ярлик?
а)     Для швидкого друкування потрібного документа.. 
б)    Для швидкого зберігання потрібного об'єкта.
в)     Для швидкого пошуку потрібного об'єкта.
г)     Для швидкого редагування потрібного об'єкта.
д)    сенсорний екран, принтер, гучномовці, навушники.
3.     Які символи дозволені у назві файла?
а)       u  p  @  3  $  %  (  1
б)     d  3  @  \  &  i  2  /  *        
в)       d 3; \ & i? : *
г)      ^  *  (  f  )  2  %  ~  1
4.     Укажіть пристрій комп'ютера, який призначений для керування всіма його при­строями та виконання арифметичних і логічних операцій.
а)     материнська плата;
б)    центральний процесор;
в)     внутрішня пам'ять;
г)     жорсткий диск.
У завданнях 5 –8 оберіть кілька (від 2 до 5) правильних варіантів відповіді (1 бал)
5.     Укажіть характеристики комп'ютера, які вважаються суттєвими при виборі його конфігурації.
а)     тип, швидкодія процесора;
б)    наявність мультимедійних компонентів (колонки, TV-тюнер, мікрофон, навушники);
в)     обсяг оперативної пам'яті;
г)     вид і тип відеокарти та обсяг відеопам'яті;
д)    наявність сканера.
6.     Як відкрити вікно папки або програми?
а)     через контекстне меню – Открыть с помощью;
б)    з допомогою смуги прокручування;
в)     меню Файл - Открыть;
г)     меню Вид - Открыть;
д)    виконати два рази клацання мишкою.
7.     Укажіть пристрої, що використовуються для введення даних.
а)     плотер;
б)    джойстик;
в)     графічний планшет;
г)     сенсорний монітор;
д)    тачпед.
8.     Укажіть елементи діалогового вікна.
а)     прапорець;
б)    лічильник;
в)     сторінка;
г)     вкладка;
д)    кнопка.
У завданнях 9-10 до кожного варіанта умови, позначеного літерою, оберіть один правильний варіант відповіді, позначений цифрою (1,5 бала)
9.     Установіть відповідність між типами принтерів та їхнім описом.
А) струменеві
1) монохромні  принтери,  що використовуються для друку етикеток, ярликів, чеків
Б) плотери
2) принцип дії полягає в створенні зображен­ня за допомогою дуже малих крапель спе­ціальних чорнил, що виштовхуються з друкуючої головки на поверхню паперу або плівки
В) термічні
3) використовується принцип дії на основі електризації малих частинок порошкопо­дібної фарби (тонера), за допомогою якої і створюється зображення на поверхні па­перу або плівки
Г) лазерні
4) низька якість друку, відносно мала швид­кість друку, неможливість якісно переда­вати відтінки кольорів, високий рівень шуму
Д) матричні
5) використовуються для друку креслень, ескізів, плакатів та інших зображень ве­ликих розмірів

10. Установіть відповідність між розширенням файлу та програмою, якою цей файл можна відкрити.
А).avi
1) відеопрогравач
Б).doc
2) графічний редактор
В).jpg
3) текстовий редактор
Г).drv
4) архів
Д).rar
5) операційна система

Завдання відкритої форми (2 бали)
11. Вкажіть всі відомі вам способи видалення файлів. Якою командою можна видалити файл без переміщення його у Корзину?
12. За якими ознаками поділяють покоління комп’ютерів?