Продовження.. Частина 10
Мистецька освітня галузь
Мета: розвиток емоційно-почуттєвої сфери, формування системи цінностей (духовних, культурних, національних, естетичних) у процесі пізнання та художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; плекання пошани до національної і світової мистецької спадщини.
Загальні цілі:
Учень / учениця
1) виявляє художньо-образне, асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності через образотворче, музичне та синтетичні види мистецтва;
2) пізнає мистецтво, інтерпретує художні образи, набуваючи досвіду емоційних переживань, виявляє ціннісне ставлення до мистецтва;
3) пізнає себе через художньо-творчу діяльність та мистецтво.
Загальні очікувані результати
| |||
1-2 кл.
|
3-4 кл.
| ||
1. Художня творчість
| |||
1.1
|
Створюю художній образ
|
Творю відомими мені засобами мистецтва
|
Творю, обираючи різні засоби художньої виразності
|
1.2
|
Імпровізую
|
Обираю та використовую доступні засоби та способи для творчості
|
Обираю та поєдную засоби виразності різних видів мистецтва для творення художніх образів
|
1.3
|
Естетично перетворюю довкілля (самостійно та спільно з іншими)
|
Спостерігаю за довкіллям, намагаюся прикрасити місце, де навчаюся, живу.
Беру участь у колективних творчих проектах
|
Пояснюю художній задум і реалізовую його.
Беру участь у колективних творчих проектах, виконую різні ролі у творчому процесі
|
2. Пізнання, інтерпретація та оцінювання
| |||
2.1
|
Пізнаю, інтерпретую мистецтво
|
Сприймаю твори різних видів мистецтва, визначаю засоби художньої виразності
|
Сприймаю твори різних видів мистецтва, зосереджуюся на деталях; добираю для їхнього опису відповідні засоби
|
2.2
|
Оцінюю мистецтво
|
Пояснюю, що мені подобається у творі, а що – ні, намагаюся його оцінити
|
Виявляю своє враження від твору мистецтва, обговорюю його з друзями
|
3. Самопізнання
| |||
3.1
|
Оцінюю власну творчість із позиції свободи
|
Пояснюю, наскільки вдалося втілити свій задум
|
Оцінюю власну творчість за попередньо поданими орієнтирами. Відстоюю свою позицію, розуміючи, що маю право на самовираження
|
3.2
|
Представляю власні досягнення
|
Демонструю свої мистецькі вміння іншим, пояснюю, що я створив/ -ла
|
Демонструючи власні досягнення, пояснюю свій задум, захищаю думку
|
3.3
|
Регулюю свій емоційний стан засобами мистецтва
|
Вирізняю твори і види художньо-творчої діяльності, які мені подобаються.
Ділюся емоціями від сприймання мистецьких творів.
Творю для задоволення
|
Пояснюю власні емоції від сприймання мистецьких творів, добираю твори і види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою.
Пояснюю, від чого одержую насолоду у своїй творчості
|