План-конспект уроку креслення
ТЕМА
УРОКУ:_____________________________________________________
МЕТА УРОКУ:
1. Навчальна:_______________________________________
2. Виховна:_______________________________________
3. Розвивальна_____________________________________
4. Профорієнтаційна:_______________________________
ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ (їх
назва, умовні позначення):
– кіно-, відео- діафільми
(КВФ): ___________________________________
– мультимедійні засоби
(МЗ): _____________________________________
– робочий зошит;
– плакати (П):
__________________________________________________
– таблиці (Т):
___________________________________________________
– макети, моделі, муляжі
(М): _____________________________________
– натуральні об’єкти (НО):
_______________________________________
– навчально-технічна
документація (НТД):
креслення, ескізи
(КЕ):___________________________________________
інструкційні карти
(ІК):________________________________________
інформаційні карти (ІФК):______________________________________
– зображення на дошці:
___________________________________________
– матеріали для контролю
знань і вмінь учнів:
картки-завдання:_________________________________________
тести:___________________________________________________
кросворди, шаради, доміно
тощо:___________________________
ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ (назва, видання, параграф,
сторінки): _______
ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ УЧНІВ (назва, видання, параграф,
сторінки): __________
ОБЛАДНАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ,
МАТЕРІАЛИ (їх назва, тип, кількість, групового чи індивідуального
користування):
― для вчителя:
матеріали, інструмент, приладдя ______________________
― для
учнів: матеріали, інструмент, приладдя ________________________
ГРАФІЧНІ ДІЇ, ПРИЙОМИ ТА ОПЕРАЦІЇ:_____________________________
МЕТОДИ НАВЧАННЯ:______________________________________________
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ:___________
СЛОВНИКОВА
РОБОТА:____________________________________________
ТИП УРОКУ:______________________________________________________
ПЛАН УРОКУ
І.
Організаційний момент. ________________________________________ хв.
ІІ. Повторення раніше вивченого
матеріалу. __________________________ хв.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
____________________________________ хв.
IV. Закріплення нового матеріалу.
__________________________________ хв.
V. Практична робота (назва)
_______________________________________ хв.
V.1. Вступний
інструктаж. _______________________________________ хв.
V.2. Самостійна практична або
графічна робота учнів і біжучий інструктаж вчителя.
____________________________________________________ хв.
V.3. Заключний
інструктаж. _____________________________________ хв.
VI. Домашнє завдання.
___________________________________________ хв.
VII. Підведення вчителем підсумків
уроку. __________________________ хв.
ХІД І ЗМІСТ УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ
МОМЕНТ______(затрати часу в хвилинах):
1) перевірка
наявності учнів (за журналом, рапорт чергового, старости; усно чи письмово);
2) перевірка
підготовленості учнів до уроку (креслярські інструменти, приладдя, зошит,
підручник, аркуші креслярського паперу);
3) організація
робочих місць (що повинно бути на столі );
ІІ. ПОВТОРЕННЯ РАНІШЕ ВИВЧЕНОГО
МАТЕРІАЛУ _________________
(затрати часу в хвилинах):
1) аналіз
домашнього завдання чи самостійна робота, виконаної на попередньому уроці;
2) контрольні
запитання, завдання, задачі (їх зміст і оформлення – картки і т.п.);
3) форми,
методи і прийоми перевірки знань і вмінь (фронтальна, групова, індивідуальна;
письмова, усна, програмована чи змішана і т.п.);
4) прізвища
учнів, намічених для опитування;
5) критерії
оцінки знань і вмінь учнів з попередньої теми.
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО
МАТЕРІАЛУ_____(затрати часу в хвилинах):
1) повідомлення
нової теми (усно чи письмово), завдань уроку та їх мотивація;
2) зміст
питань теми уроку, понять, які дають під запис, розкриття їх суті, виділення
головного, графічні побудови на дошці;
3) методи і
прийоми вивчення нового матеріалу і засоби їх навчання, які використовуються на
даному уроці (обов’язкова вказівка методів і прийомів досягнення всіх цілей
уроку).
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО
МАТЕРІАЛУ____(затрати часу в хвилинах):
1) контрольні запитання, завдання і задачі (їх
зміст);
2) методи і
прийоми закріплення нових знань і вмінь;
VІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА (назва) ______________________________
V.1. ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ ____(затрати часу в
хвилинах):
1) повідомлення назви, мети і
завдання практичної чи графічної роботи;
2) ознайомлення з державними
стандартами, які будуть використовуватись учнями при виконанні графічних
побудов;
3) пояснення і демонстрація
прийомів і способів виконання практичної чи графічної роботи;
4) демонстрація зразків графічної
роботи з теми, що вивчається;
5) пояснення і показ прийомів
самоконтролю правильності виконання роботи;
6) пояснення критеріїв оцінки за
роботу;
7) попередження про можливі
помилки при виконанні роботи;
8) перевірка правильності
засвоєння прийомів виконання роботи учнями;
9) видача завдань для практичної
чи графічної роботи.
V.2. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА АБО
ГРАФІЧНА РОБОТА І БІЖУЧИЙ ІНСТРУКТАЖ____(затрати часу в хвилинах):
А). Самостійна робота учнів:
1. зміст
графічної або практичної роботи (вправи чи виконання креслення або ескізу, яким
чином);
2. форми
організації навчальної роботи учнів ( фронтальна, індивідуальна, парна, бригадна,
комбінована);
Б). Інструктаж
вчителя:
1. зміст
цільових обходів робочих місць учнів та форма проведення;
2. прийняття,
попередня оцінка і аналіз робіт учнів.
V.3. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ ____(затрати часу в
хвилинах):
1) підведення
підсумків практичної чи графічної роботи;
2) аналіз
характерних недоліків в самостійній роботі учнів і шляхи їх усунення;
3) відзначення
кращих робіт і їх демонстрація;
VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ____(затрати часу в хвилинах):
1) завдання за підручником
(параграф, сторінки);
2) зміст графічної домашньої
роботи;
3) вказівки до виконання графічної
домашньої роботи;
VІІ. ПІДВЕДЕННЯ ВЧИТЕЛЕМ ПІДСУМКІВ
УРОКУ____(затрати часу в хвилинах):
1). повідомлення вчителя про
досягнення цілей заняття; загальна характеристика уроку;
2). об’єктивна оцінка результатів
колективної та індивідуальної праці учнів на занятті; виставлення оцінок у
класний журнал та у щоденники учнів.