2 лист. 2018 р.

АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ ПЛАНУ-КОНСПЕКТУ УРОКУ З КРЕСЛЕННЯ




План-конспект уроку креслення
ТЕМА УРОКУ:_____________________________________________________

МЕТА УРОКУ:      1. Навчальна:_______________________________________
2. Виховна:_______________________________________
3. Розвивальна_____________________________________
4. Профорієнтаційна:_______________________________


ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ (їх назва, умовні позначення):
  кіно-, відео- діафільми (КВФ): ___________________________________
  мультимедійні засоби (МЗ): _____________________________________
  робочий зошит;
  плакати (П): __________________________________________________
  таблиці (Т): ___________________________________________________
  макети, моделі, муляжі (М): _____________________________________
  натуральні об’єкти (НО): _______________________________________
  навчально-технічна документація (НТД):
креслення, ескізи (КЕ):___________________________________________
інструкційні карти (ІК):________________________________________
інформаційні карти (ІФК):______________________________________
  зображення на дошці: ___________________________________________
  матеріали для контролю знань і вмінь учнів:
картки-завдання:_________________________________________
тести:___________________________________________________
кросворди, шаради, доміно тощо:___________________________

ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ (назва, видання, параграф, сторінки): _______

ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ УЧНІВ (назва, видання, параграф, сторінки): __________

ОБЛАДНАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ, МАТЕРІАЛИ (їх назва, тип, кількість, групового чи індивідуального користування):
для вчителя: матеріали, інструмент, приладдя ______________________
для учнів: матеріали, інструмент, приладдя ________________________
ГРАФІЧНІ ДІЇ, ПРИЙОМИ ТА ОПЕРАЦІЇ:_____________________________

МЕТОДИ НАВЧАННЯ:______________________________________________

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ:___________

СЛОВНИКОВА РОБОТА:____________________________________________
ТИП УРОКУ:______________________________________________________

ПЛАН УРОКУ
І.  Організаційний момент. ________________________________________ хв.
ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу. __________________________ хв.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ____________________________________ хв.
IV. Закріплення нового матеріалу. __________________________________ хв.
V. Практична робота (назва) _______________________________________ хв.
V.1. Вступний інструктаж. _______________________________________ хв.
V.2. Самостійна практична або графічна робота учнів і біжучий інструктаж вчителя. ____________________________________________________ хв.
V.3. Заключний інструктаж. _____________________________________ хв.
VI. Домашнє завдання. ___________________________________________ хв.
VII. Підведення вчителем підсумків уроку. __________________________ хв.

ХІД І ЗМІСТ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ______(затрати часу в хвилинах):
1)    перевірка наявності учнів (за журналом, рапорт чергового, старости; усно чи письмово);
2)    перевірка підготовленості учнів до уроку (креслярські інструменти, приладдя, зошит, підручник, аркуші креслярського паперу);
3)    організація робочих місць (що повинно бути на столі );

ІІ. ПОВТОРЕННЯ РАНІШЕ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ _________________
(затрати часу в хвилинах):
1)    аналіз домашнього завдання чи самостійна робота, виконаної на попередньому уроці;
2)    контрольні запитання, завдання, задачі (їх зміст і оформлення – картки і т.п.);
3)    форми, методи і прийоми перевірки знань і вмінь (фронтальна, групова, індивідуальна; письмова, усна, програмована чи змішана і т.п.);
4)    прізвища учнів, намічених для опитування;
5)    критерії оцінки знань і вмінь учнів з попередньої теми.

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ_____(затрати часу в хвилинах):
1)    повідомлення нової теми (усно чи письмово), завдань уроку та їх мотивація;
2)    зміст питань теми уроку, понять, які дають під запис, розкриття їх суті, виділення головного, графічні побудови на дошці;
3)    методи і прийоми вивчення нового матеріалу і засоби їх навчання, які використовуються на даному уроці (обов’язкова вказівка методів і прийомів досягнення всіх цілей уроку).

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ____(затрати часу в хвилинах):
1)     контрольні запитання, завдання і задачі (їх зміст);
2)    методи і прийоми закріплення нових знань і вмінь;

VІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА (назва) ______________________________

V.1. ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ ____(затрати часу в хвилинах):
1) повідомлення назви, мети і завдання практичної чи графічної роботи;
2) ознайомлення з державними стандартами, які будуть використовуватись учнями при виконанні графічних побудов;
3) пояснення і демонстрація прийомів і способів виконання практичної чи графічної роботи;
4) демонстрація зразків графічної роботи з теми, що вивчається;
5) пояснення і показ прийомів самоконтролю правильності виконання роботи;
6) пояснення критеріїв оцінки за роботу;
7) попередження про можливі помилки при виконанні роботи;
8) перевірка правильності засвоєння прийомів виконання роботи учнями;
9) видача завдань для практичної чи графічної роботи.

V.2. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА АБО ГРАФІЧНА РОБОТА І БІЖУЧИЙ ІНСТРУКТАЖ____(затрати часу в хвилинах):
А). Самостійна робота учнів:
1.     зміст графічної або практичної роботи (вправи чи виконання креслення або ескізу, яким чином);
2.     форми організації навчальної роботи учнів ( фронтальна, індивідуальна, парна, бригадна, комбінована);
Б). Інструктаж вчителя:
1.     зміст цільових обходів робочих місць учнів та форма проведення;
2.     прийняття, попередня оцінка і аналіз робіт учнів.

V.3. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ ____(затрати часу в хвилинах):
1)    підведення підсумків практичної чи графічної роботи;
2)    аналіз характерних недоліків в самостійній роботі учнів і шляхи їх усунення;
3)    відзначення кращих робіт і їх демонстрація;

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ____(затрати часу в хвилинах):
1) завдання за підручником (параграф, сторінки);
2) зміст графічної домашньої роботи;
3) вказівки до виконання графічної домашньої роботи;

VІІ. ПІДВЕДЕННЯ ВЧИТЕЛЕМ ПІДСУМКІВ УРОКУ____(затрати часу в хвилинах):
1). повідомлення вчителя про досягнення цілей заняття; загальна характеристика уроку;
2). об’єктивна оцінка результатів колективної та індивідуальної праці учнів на занятті; виставлення оцінок у класний журнал та у щоденники учнів.