Фізкультурна освітня галузь
Продовження.. Частина 8
Мета: формування в учня/учениці стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного фізичного розвитку, підвищення функціональних можливостей організму дитини, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок.
Загальні цілі:
Учень/учениця
1) регулярно практикує фізкультурну діяльність; демонструє рухові вміння та навички та використовує їх у різних життєвих ситуаціях;
2) добирає фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості;
3) керується правилами безпечної і чесної гри, уміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру, самовираження та соціальної взаємодії.
Загальні очікувані результати
| ||||
Уміння[9]
|
1-2 кл.
|
3-4 кл.
| ||
1. Рухова активність
| ||||
1.1
|
Виконуюжиттєво необхідні рухові дії
|
Вправляюся в пересуванні (наприклад, ходьба, біг, стрибки, лазіння, плавання, ковзання), виконую вправи з предметами та без них
|
Вправляюся в пересуванні (наприклад, ходьба, біг, стрибки, лазіння, плавання, ковзання), з предметами та без предметів, оцінюю власне виконання рухових дій та виконання вправ іншими
| |
1.2
|
Моделюю рухову діяльність
|
Розпізнаю, добираю та виконую фізичні вправи для ранкової гігієнічної гімнастики.
Розпізнаю, добираю та виконую фізичні вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей
|
Розпізнаю, добираю та виконую фізичні вправи для ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи.
Добираю відповідний інвентар для кожного виду спорту, розрізняю та виконую вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей
| |
1.3
|
Виконую фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності
|
Виконую рухові дії під час рухливих ігор під керівництвом учителя/ учительки
|
Виконую рухові дії у рухливих іграх під час занять у школі та на дозвіллі
| |
2. Самооцінювання та самоконтроль стану здоров’я
| ||||
2.1
|
Контролюю свій фізичний стан
|
Контролюю своє самопочуття за підтримки дорослих у школі і поза межами школи
|
Володію елементами самоконтролю у процесі виконання фізичних вправ
| |
2.2
|
Аналізую та оцінюю вплив фізичного навантаження на стан здоров’я
|
Пояснюю значення фізичних вправ для здоров’я людини
|
Аналізую вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров’я людини.
Оцінюю своє самопочуття за частотою серцевих скорочень та частотою дихання
| |
2.3
|
Добираю фізичні вправи для розвитку фізичних якостей та зміцнення здоров’я
|
Обираю з допомогою вчителя/вчительки та виконую вправи/ ігри й елементи різних видів спорту для розвитку фізичних якостей
|
Регулюю інтенсивність навантаження (швидкість, тривалість, послідовність виконання фізичних вправ) відповідно до окреслених завдань
| |
3. Соціальні вміння та безпечна поведінка
| ||||
3.1
|
Виконую різні соціальні ролі
|
Виконую різні ролі під час рухливих ігор, забав, обрядів та інших форм рухової діяльності
|
Ефективно взаємодію з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час рухової діяльності
| |
3.2
|
Дотримуюся безпечної поведінки
|
Дотримуюся правил безпеки особисто та під час спільної з друзями рухової діяльності
|
Дотримуюся правил безпеки під час рухової діяльності в школі та поза її межами, пояснюю значення цих правил та їхні наслідки
| |
3.3
|
Дотримуюся етичних норм у руховій діяльності
|
Дотримуюся правил чесної гри під час рухової діяльності, маю за приклад етичну поведінку спортсменів.
Намагаюся не розчаровуватися із програшу
|
Дотримуюся правил чесної гри під час рухової діяльності. Прагну вигравати, не розчаровуюся з програшу. Гідно сприймаю гідно поразку
| |