25 лист. 2018 р.

Конспект уроку 6 класу Урок №13. Відкриття, створення та збереження презентацій. Практична робота №4. Розробка слайдової презентації.


«___»__________ 20___ року
Урок №13. Відкриття, створення та збереження презентацій. Практична робота №4. Розробка слайдової презентації.
Цілі:
·        навчальна: перевірити навички розробки слайдової презентації;
·        розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
·        виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
·        перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft PowerPoint
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        Привітання з класом
Доброго дня, діти! Сьогодні на вас чекає практична робота.
·        Повідомлення теми і мети уроку
На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички розробки слайдової презентації для початку новий матеріал.
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Слайд3. При запуску середовища Microsoft PowerPoint відразу в презентації наявний слайд. Це не дуже зручно для розташування наступних потрібних елементів. Тому рекомендованим є його видалення шляхом наведення вказівника миші на слайд, натиснення ПКМ та обрання команди «Удалить слайд»
Слайд4-5. Для створення нових слайдів у вкладці «Главная» оберемо пункт «Создать слайд» та для зручності створимо пустий.
Слайд6. Не задувайте про дизайн власної презентацій. Намагайтесь відразу обрати потрібний дизайн, щоб в подальшому правильно розташувати елементи.
Слайд7-9. Для додавання тексту на слайд тиснемо «Вставка» - «Надпись» та на слайді зображуємо прямокутну область методом затиснення ЛКМ та перетягування вказівника миші.
Слайд10.  Після додавання області введення тексту пишемо потрібний текст або вставляємо з інших документів.
Слайд11. Для додавання зображення знову переходимо у вкладку «Вставка» та оберемо пункт «Рисунок».
Слайд12. В діалоговому вікні оберемо зображення на натиснемо «Вставить».
Слайд13-14. Коли об’єкт додано зображення можна збільшувати, зменшувати, повертати та переміщувати так, як ми це робили у текстовому процесорі.
Слайд15-16. Для збереження презентації потрібно перейти в головне меню натиснувши на кнопку «Office» - «Созранить как» - «Презентация PowerPoint». Оберемо місце збереження й назвемо файл.
Слайд17. Для відкриття презентації знову використовуємо клавішу «Office» - «Открыть»
IІІ. Практична самостійна діяльність
Створити презентацію відповідно розробленої структури та накопичених матеріалів з минулого уроку. До кожного слайду в текстовому документі написати 3-5 речень про те, що б ви хотіли розповісти слухачу.
ІV. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Уявна картина

Вправа для поліпшення «акомодації» - здатності чітко бачити предмети, що знаходяться на різній відстані від ока.
Ця вправа рекомендована для дітей шкільного віку, а також для дорослих. Вона не тільки покращує зір, тренує всі м'язи ока, а й сприяє розвитку фантазії та уяви, що особливо актуально, коли мова йде про учнів початкової школи.
Разом з дитиною на аркуші ватману намалюйте картину: піщаний берег, море, вдалині видніються скелі, на хвилях погойдується кораблик. Приділіть увагу і дрібним деталям: птахи в небі, камінчики на березі, баранці хвиль.
Коли заготовка буде готова, прикріпіть її на стіну і запропонуйте дитині вдивлятися в намальовану картину, роздивлятися промальовані дрібниці, а також додумувати щось своє. Пізніше, коли дитина навчиться уявляти морський берег без допоміжних матеріалів, картину можна прибрати.
Час виконання вправи не має перевищувати п'яти-семи хвилин. Якщо дитина занудьгує раніше, заняття слід припинити.

V. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал