25 лист. 2018 р.

Теми робіт з природознавства в початкових класах:

1 клас
  • Акваріум та його мешканці.
  • Аптека на моєму підвіконні.
  • Беззахісні первоцвіти.
  • Будиночки диких звірів.
  • Все про кішок великих людей.
  • Де живуть зайці?
  • Де живуть лисиці?
  • Для чого котикам хвостики?
  • Домашні тварини та користь від них людям.
  • Життя нашого зоопарку?
  • Забавні звірятка.
  • Загадки про птахів.
  • Звідки береться вода.
  • Зимова їдальня для птахів.
  • Історія виникнення звичайної краплі.
  • Квіти клумб мого міста.
  • Класний кабінет - зелений куточок школи.
  • Комахи, які мешкають у нас вдома.
  • Корисні чи шкідливі дощові черв'яки?
  • Користь кімнатних рослин.
  • Лікарські рослини у нас під ногами.
  • Літаюча жаба.
  • Мистецтво збирати мед.
  • Мій клас захистник природи.
  • Мінерали - це справжній скарб Землі.
  • Моє справжнє захоплення.
  • Моє село.
  • Моє улюблене дерево.
  • Мої улюбленці - хвилясті папужки.
  • Мої домашні улюбленці.
  • Мої друзі тварини.
  • Мої найменші друзі.
  • Моя улюблена кімнатна рослина.
  • Моя улюблена тварина.
  • Навіщо потрібен людям льон?
  • Найдивовижніші овочі світу.
  • Найдивовижніші фрукти світу.
  • Найстаріші дерева у світі.
  • Незвичайна професія - лісник.
  • Одяг тваринок взимку.
  • Погодуйте птахів взимку.
  • Прикмети весни.
2 клас
  • Бездомні тварини. Чим я можу допомогти?
  • Важливі знахідки в природі.
  • Вирощування цибулі.
  • Візьму пернатих під захист.
  • Вітаміни на моєму підвіконні.
  • Вода та її властивості.
  • Вплив різної води на паростки гороху.
  • Грядка на моєму підвіконні.
  • Дельфіни - люди океану.
  • Дивовижні тварини Австралії.
  • Дивовижні тварини Південної Америки.
  • Дивовижні тварини Північної Америки.
  • Дивовижні тваринні пустелі.
  • Дитинчата тварин навесні.
  • Для чого супутники навколо Землі?
  • Екзотична тваринка у мене вдома.
  • Жайворонок Польовий - літній птах.
  • Живі прикраси моєї кімнати.
  • Життя та розвиток моєї кімнатної рослини.
  • Життя мого чотирилапого друга.
  • Звідки береться мед.
  • Звідки ластівки прилітають у наш дім.
  • Зимуючі птахи нашого села.
  • Зникне бджола - зникне і людина.
  • Історія одного песика.
  • Історія звичайної миші.
  • Історія картоплі та колорадського жука.
  • Історія томатів.
  • Історія шовку.
  • Кабан - дикий родич домашньої свині.
  • Калина - символ Батьківщини моєї.
  • Картопля - це другий хліб!
  • Каша - здоров'є наше.
  • Квіти в загадках.
  • Квіти у казках.
  • Кішка - мій домашній лікар.
  • Кумедні черепахи.
  • Ліки на моєму підвіконні.
  • Макулатура рятує повітря.
  • Маловідомі тварини нашої планети.
  • Мова дельфінів.
  • Моє рідне село та його екологія
  • Моя подруга - калина
  • Моя подруга - верба.
3 клас
  • Атмосфера - п'ятий океан нашої планети.
  • Вибір котеняти.
  • Вирощування цибулі на вікні.
  • Вода - найкращий природний розчинник.
  • Вплив герані на підвіконні на самопочуття і настрій людини.
  • Дачний будинок моєї мрії.
  • Декоративні клумби мого міста.
  • Дивовижне поруч з нами.
  • Дивовижні перетворення гусениць.
  • Добрі справи людини на Землі.
  • Домашні небезпеки для дітей.
  • Екологічно чиста тканина - тканина з льону.
  • Загадки місяця.
  • Загадкове болото і його мешканці.
  • Зміни в житті тварин восени.
  • Значення бджіл для людини.
  • Кактус і їжак. Хто корисніший?
  • Квітучі кімнатні рослини.
  • Лев - цар звірів.
  • Мешканці нашого пруда.
  • Мій вибір собаки.
  • Мій вихований собака.
  • Молоко - користь для дітей.
  • Найкрасивіші місця України.
  • Овоч-чемпіон.
  • Один день кімнатної рослини.
  • Озеро - затишний будинок з води.
  • Орієнтування на місцевості за народними прикметами.
  • Пліснява - жива істота.
  • Породи собак: Коллі.
  • Рекордсмен з маси серед тварин.
  • Рекордсмени з маси серед дерев.
  • Рекордсмени з маси серед планет Сонячної системи.
  • Рибка Дніпра - плотва.
  • Сніг корисний чи шкідливий?
  • Таємниці повареної солі.
  • Таємнича цивілізація грибів.
  • Тварини, врятовані людиної від зникнення.
  • Тварини, зниклі з вини людини.
  • Уся правда про найсмачніші чіпси.
  • Ця прекрасна осінь.
  • Чарівні зелені куточки нашого міста.
  • Чи можна відпрацювати умовний рефлекс у равлика?
  • Чинники занепокоєння домашніх тварин.
  • Чому моря кольорові?
  • Чому соловейко співає вночі.
  • Чорна книга природи України.
  • Яйця відомих і невідомих птахів.
  • Як вибратися з незаселеного острова.
  • Як звіри виховують дитинчат.
  • Як людина може захистити ліс.
  • Якщо ти природі друг.
4 клас

  • Арктика - крижана але життєва зона. 
  • Бджоли в житті людини.
  • Біологічний годинник птахів.
  • Види хлібу.
  • Відомі рослини Китаю.
  • Вода - життя для тварин пустелі.
  • Голуби навколо нас.
  • Далекі планети Сонячної системи.
  • Де росте смачний чай.
  • Дивовижні акваріумні рибки.
  • Діючі вулкани.
  • Ефект соляних печер.
  • Живе повітря в нашій квартирі.
  • Життя Карпат.
  • Загадкові акваріумні жаби.
  • Заповідник Асканія Нова.
  • Заповідники України.
  • Збережемо тварин.
  • Звідки береться цукор.
  • Зимуючі птахи нашого зоопарку.
  • Корисні копалини. Граніт.
  • Корисні копалини моєї області.
  • Корисні копалини. Бурштин
  • Корисні копалини. Вугілля.
  • Лікарські рослини мого селища.
  • Лісові мешканці.
  • Метелики в житті людини.
  • Мраморна чи Червона печера Криму?
  • Навіщо деяким тваринам сумки.
  • Навіщо гарбузу стільки насіння.
  • Наш дім - Чорне море.
  • Наш дім - річка Дніпро.
  • Овочі - джерело сили і здоров'я.
  • Орхідея - найкраща кімнатна рослина. 
  • Очищення води в природі.
  • Печери з солі.
  • Печери Криму.
  • Подорож в темні глибини океану.
  • Породи коней на Україні.
  • Прекрасні Карпати.
  • Різноманітність хмар?
  • Розкрити повітря секрети?
  • Рослини пісків.
  • Світ очима астронавта.

Теми проектів з природознавства для всіх класів:
  • Використаний папір - сміття або добро?
  • Герб моєї родини.
  • Для чого нам потрібні жаби, ящірки і змії?
  • Життя рослин у воді.
  • Зміни в житті тварин навесні.
  • Ідеальне меню для шкільної їдальні.
  • Історія іграшки. У які іграшки грали наші бабусі?
  • Календар днів народження членів нашої родини.
  • Книжки на моїй полиці.
  • Корисна їжа та вітаміни.
  • Корисні овочі на бабусиній грядці.
  • Котячий світ і його особливості.
  • Лівші у світі тварин.
  • Мій безпечний двір.
  • Мій маленький зоопарк у будинку.
  • Міфи про сузір'я зодіаку.
  • Народження шоколаду.
  • Позитивний вплив акваріумних рибок на людину.
  • Про що розповів шматочок шкільної крейди.
  • П'ять почуттів гігантів-динозаврів.
  • Різновиди голубів.
  • Різноманітність домашніх рослин.
  • Рослини в дитячих казках.
  • Сад в моєму акваріумі.
  • Така ця різна пліснява.
  • У світі птахів.
  • У світі хмар.
  • Фотографії нашого сімейного альбому.
  • Хитрі грибочки.
  • Цікаві факти з життя Конвалії травневої.
  • Цікаві факти про риб.
  • Чарівний блиск бурштину.
  • Що ми знаємо про календар.
  • Що ми знаємо про годинник.
  • Я миловар.
  • Як роблять книжки?
  • Як магніт служить людині?